måndag 20 maj 2013

Party for everybody!

 
 
Jag hittade en utmaning som kombinerar mina favoriter - schlager och kortpyssel! Jag använde fjärilar som symboliserar årets Eurovision. Men framför allt ville jag göra ett kort som utstrålar lite av den glädje jag kände under Eurovisionveckan. Till min sambos förtret förvandlade jag vårt vardagsrum till Eurovisionfest med glitter och paljetter under Eurovisionveckan. Ungefär samma känsla försökte jag skapa på det här kortet - med ett färglatt och glittrigt mönsterpapper samt glitterkantade fjärilar med skinande stenar. Eurovisionveckan är över. Jag tackar Stämpelfabriken för utmaningen som förlängde festivalkänslan genom kortpysslandet ytterligare ett par dagar:) Länk till tävlingen: http://www.stampelfabriken.blogspot.se/2013/04/tavling-eurovision-song-contest-2013.html
 
 

4 kommentarer:

  1. Hej Anna! Jag har hittat dig... :)
    Väldigt fint kort i sin enkelhet. Ett så färgglatt papper behöver inte så mycket mer för att bli fint!
    /Helen

    SvaraRadera
    Svar
    1. :)
      Detta är det minst "grejsiga" kort jag gjort på jättelänge! I verkligheten är det minst dubbelt så glittrigt som på fotot. Synd att min kille inte har värsta superkameran:)
      Vad är adressen till din blogg??
      Kram!

      Radera
    2. Jag fotar mina kort med iPhonen, ingen superkamera här inte! Www.lyktascrap.blogspot.com är min blogg.

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera